niedziela, 6 kwietnia 2014

Gofry owsiane


Ostatnio stałam się wielką fanką gofrów. Oczywiście tych niezdrowych z mąki pszennej. Dlatego zaczęłam przeszukiwać internet by znaleźć zdrowszą alternatywę.
Znalazłam. 
Jak zwykle niezawodne płatki owsiane!


Składniki:
  • płatki owsiane,
  • woda,
  • mąka,
  • soda oczyszczona, 
  • sól,
  • olej,
  • kremowy serek, sałata, pomidor ogórek*
Płatki zalewam wrzątkiem, odstawiam. W międzyczasie rozgrzewam gofrownicę.
Płatki blenduję, dodaję łyżkę mąki, pół łyżeczki sody, szczyptę soli i olej. Intensywnie mieszam.
Gofry piekę na suchej gofrownicy(mają już olej) około 10 min.

*propozycja dodatków



Gofry mają dosyć słony smak i co mnie trochę dziwi - pachną jajkami! 
Użyłam niestety mąki pszennej, ale mam zamiar użyć tym razem mieszanki z kukurydzianą.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz