piątek, 18 lipca 2014

Współpraca


 Wczoraj doszła do mnie paczka od https://www.facebook.com/ziarenkowo - także zapraszam Was do zapoznania się z asortymentem. Myślę, że kopiowanie tego, co już autorzy napisali jest zbędne.
Aczkolwiek bardzo się cieszę z tej współpracy, mimo że produktów jeszcze nie próbowałam(co, wstrzymywałam się ze zdjęciami!). Opakowanie zachęca - minimalistyczne, czyli to, co Karolcia lubi najbardziej!
W każdym razie chcę tu wspomnieć o twórcach. Naprawdę mogę polecić, bo Pani, która ze mną korespondowała jest bardzo miłą i uprzejmą osobą! Oby więcej takich osób.

PS. W tym tygodniu nie było Wymądrzeń, bo nie miałam pomysłów. A teraz już mam. I to dwa! Ale to dopiero w następnym tygodniu.
Mało mnie na blogu ostatnio, bo w wakacje mam za dużo czasu wolnego i mi się w głowie przewraca. To pewnie od słońca. 

8 komentarzy:

  1. Bardzo smakowita współpraca! Mam nadzieję, że wykombinujesz coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać dań z tymi składnikami! *.* Zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! Czekam na ,,Wymądrzenia'' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak wykorzystasz te ziarna! Już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowna współpraca , aż ci zazdroszczę ;)
    I czekam z niecierpliwością na wymądrzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna współpraca! :)
    czekam na te pyszności no i na wymądrzenia oczywiście też! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie daj znać jak smakują ;))

    OdpowiedzUsuń