poniedziałek, 5 maja 2014

#2 Na szybko | Pogadanka

Hejka!
Niedługo 23, a ja zdecydowałam się zabrać za pisanie posta.

Dzisiaj najprostsza ,,potrawa" na świecie. Koktajl!


Koktajle są super!
Ten jest dobrym źródłem białka i węglowodanów. 

Jeżeli jesteście po treningu, a nie macie możliwości zakupu odżywki białkowej(ja jej nie mam z tego względu, że nie mam problemu z uzupełnieniem białka w diecie) to taki koktajl to świetne rozwiązanie. Można pominąć chudy twaróg - jeżeli nie potrzebujecie białka. 
Nie martwcie się tym twarogiem, wcale nie jest wyczuwalny. Ja dodałam całego banana i garść mrożonych malin i było super.
A kombinacji jest wiele. Naprawdę. Miksujcie, co macie pod ręką.
W przyszłości postaram się opublikować więcej takich propozycji. :)

***


Z tego miejsca chcę Was szczerze przeprosić, że ostatnio tak mnie mało na blogu. 
Przyznam się, że nie zawsze jem coś superesktra... a czasami po prostu mam ochotę zjeść coś od razu. Tak zwyczajnie. I nie martwić się, że ojej, talerz brudny, czy coś takiego.
Co oczywiście nie oznacza, że nie będzie tu nic, bo... musicie mi uwierzyć, ale ten blog to mega frajda. Wszystko. Wymyślanie postów, komentowanie Waszych potraw i co najważniejsze...(uwaga, będzie trochę egoistycznie) uwielbiam czytać Wasze komentarze! To jest chyba najlepsza rzecz w tym wszystkim :) Serio!

A jutro mam zamiar wstać o 6! I mam plan jeździć na rowerze. A później zjeść pyszne śniadanie. Poleniuchować. I znowu jeździć. Ja tak mogę całą wieczność.


Trzymajcie się!

1 komentarz:

  1. Masz robić co ci sprawa frajde o to chodzi ważne że jesteś tu choć czasem ♥ świetny koktajl ♥

    OdpowiedzUsuń